О Б А В Е Ш Т Е Њ Е
Обавештавају се студенти докторских академских студија да ће се овера старе и упис нове године, као и обнова године, вршити од 01-12. децембра 2025. године.
Предаја докумената вршиће се у Клубу наставникa на другом спрату Деканата (остављањем документације у за то предвиђене кутије) у периоду од 01-12. децембра 2025. године од 10:00 до 13:00 часова.
1. Услов за упис/обнову године докторских академских студија у школској 2025/26. години
Студенти докторских академских студија стичу право на упис/обнову године уколико имају:
1. Регулисан статус у претходној школској години
2. Плаћену школарину за претходне године студија (достављени докази)
3. Извештај о раду током претходне школске године потписане од стране ментора студија/ментора дисертације и председника Програмског савета одговарајућег модула ДАС. Попуњене и потписане извештаје је неопходно приложити приликом уписа у нову школску годину. Кандидати који предају документацију без извештаја о раду НЕЋЕ БИТИ УПИСАНИ.
2. Време и место обнове
Предавање докумената вршиће се у Клубу наставникa на другом спрату Деканата (остављањем документације у за то предвиђене кутије) у периоду од 01-12. децембра 2025. године од 10:00 до 13:00 часова.
Индeксе ћете моћи да преузмете на исти начин недељу дана након предаје докумената.
3. Потребна документа за упис/обнову
Приликом уписа/обнове студент је у обавези да достави следећа документа:
1. Индeкс
2. Извештај о раду током претходне школске године потписане од стране ментора студија/ментора
дисертације и председника Програмског савета одговарајућег модула ДАС. Формулар за извештај (преузети).
3. један ШВ-20 попуњен образац (преузети).
4. семестрални лист (није потребно за обнову године -купује се у скриптарници Факултета)
5. Доказ о уплати школарине (уколико установа сноси трошкове студија – одлука установе за школску 2025/26. год.)
НАПОМЕНА: сви студенти докторских студија морају да упишу или обнове упис одговарајуће године у наведеном року како би задржали статус студента и имали право да заврше студије.
Уколико то не учине сматраће се да су прекинули студије.
Студенти су у обавези да приликом уписа или обнове године донесу доказ о уплати школарине.
Студент на име школарине уплаћује Факултету једнократан износ или у 5 рата, и то:
Износ школарине 185.000,оо (уколико се уплаћује из иностранства – 2500 eur )
1. рата 37.000,00 или 500 eur приликом уписа,
2. рата 37.000,00 или 500 eur до 20.01.2026. године,
3. рата 37.000,00 или 500 eur до 20.03.2026. године,
4. рата 37.000,00 или 500 eur до 20.05.2026. године,
5. рата 37.000,00 или 500 eur до 20.07.2026. године.
Школарина за обнову године износи 37.000,00 дин.
Школарина за стране држављане износи 4.000,00 eur. по години.
за девизне уплате контактирати Финансијску службу Медицинског факултета на тел: 011 36 36 331
Школарину уплатити на жиро-рачун 840-1139666-89, шифра плаћања за готовинску уплату је 189, а за вирманску 221.
У пољу позив на број обавезно унети 742311/PO 72 D
НАПОМИЊЕМО ДА СВИ СТУДЕНТИ ДОКТОРСКИХ СТУДИЈЕ МОРАЈУ ДА СЕ УПИШУ У НАВЕДЕНОМ РОКУ ЈЕР СЕ БАЗА УНИВЕРЗИТЕТА ЗАТВАРА И НАКНАДНИ УПИС НЕЋЕ БИТИ МОГУЋ.
Прилог:
