Упис студената обавиће се од 12 до 14.10. 2022. године у Служби за последипломску наставу у периоду од 09-12 часова
За упис треба приложити:
- Индекс – попунити прву страну ;
- Образац ШВ20 (образац се попуњава електронски, а штампана верзија се потписана предаје на факултету приликом уписа)
- Две фотографије величине 5 x 3.5цм;
- Доказ о извршеној уплати и то:
- 1.600,00 динара на текући рачун Факултета:
840-1139666-89 са позивом на број: ПО 100 – сврха уплате: за Универзитет;
- Доказ о уплати трошкова школарине:
840-1139666-89 са позивом на број: ПО 51 – сврха уплате: прва рата школарине
Све остале рате плаћају се по динамици из уговора на позив на број са студентког профила.
- за мастер програм Менаџмент у систему здравствене заштите прва рата 70.000.динара (осталих 5 по уговору 40.000.динара)
- за мастер програм Менаџмент у систему здравствене заштите за стране студенте прва рата 1000 Е (осталих 5 по уговору 500 Е)
- за мастер програм Јавно здравље прва рата 60.000.динара (остале 4 по уговору 40.000.динара)
- за мастер прграм Public health прва рата 900 Е ( остале 4 по 500Е по уговору )
- за мастер програм Физичка активност,здравље и терапија вежбањем
- прва рата 50.000.динара (остале 4 по уговору 30.000.динара)
- за мастер програм Фармацеутске медицине прва рата 60.000.динара (остале 4 по уговору 40.000.динара)
ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА УПИС СТУДЕНТИМА КОЈИ СЕ ПОНОВО УПИСУЈУ НА СТУДИЈЕ
За упис треба приложити:
- Индекс – попунити прву страну
- Две фотографије величине 5 x 4.5cm
- Доказ о извршеној уплати и то:
- 1.600,00 динара на текући рачун Факултета:
840-1139666-89 са позивом на број: ПО 100 – сврха уплате: за Универзитет
- Доказ о уплати трошкова студија према рачуну за уплату који ће студент добити у Финансијској служби на основу остварених резултата претходног уписа (признавање испита и сл.) по ценовнику Медицинског факултета.
СВИ СТУДЕНТИ КОЈИ СЕ УПИШУ МОРАЈУ ПОПУНИТИ ШВ-20 ОБРАЗАЦ ЕЛЕКТРОНСКИ – ПРЕКО СВОГ ПОРТАЛА е-студент.
Студенти који се поново уписују подносе молбу за признавање положених испита из претходног уписа.